INFORMÁCIÓK
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Belföldi kiszállítási díj 24.990 Ft-ig 1490 Ft. 25.000 Ft-tól a kiszállítás ingyenes.
Külföldre: 4990 Ft.-5990 Ft.
Milyen fizetésre van lehetőség?
Webshopunkban utánvétes, átutalásos és bankkártyás fizetésre van lehetőség. utánvét díj + 490 Ft.
Utánvét esetén a küldemény kézhez vételekor köteles a vételárat megfizetni készpénzben vagy bankkártyával a GLS futárnál.
Magyarországon kívül is vállalnak kiszállítást?
Szlovákiába, Ausztriába, Romániába
Mennyi a szállítási idő?
A kézbesítési idő 3-4 nap. Amint átadjuk a csomagot a GLS futárszolgálatnak, e-mailben értesítik Önt.
A termékkel nem vagyok megelégedve. Visszaküldhetem?
Természetesen, elég kitölteni a visszaküldési nyomtatványt. Kitöltve a termékkel együtt (eredeti csomagolásban/állapotban, papírcímkékkel) visszaküldi a Blue Nature 1064 Budapest, Podmaniczky u. 69-es címre (utánvét nélkül). A nyomtatványba kérjük feltüntetni a visszaküldés okát. Amint a terméket átveszi a reklamációs osztály, e-mailben értesítik Önt.
Szeretném a terméket kicserélni/visszaküldeni, hogyan tehetem meg?
A csere csak akkor lehetséges, ha a kért termék raktáron van (a kért színben és méretben). A kiválasztott terméket elküldjük Önnek. Ha a pénzvisszatérítést válassza, akkor a megadott számlára utaljuk a visszáru értékét. CSAK MAGYARORSZÁGI BANKSZÁMLASZÁMRA VAN MÓDUNK UTALNI! Csere és a pénzvisszatérítési folyamat 14 napot vesz igénybe.
A csomag kézhezvételétől számított 14 naptári belül postára adott hibátlan termékeket áll módunkban cserélni, illetve a vételárát visszautalni. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a termék árának visszautalását, illetve a visszaküldött termék cseréjét kizárólag a nálunk vásárolt termék és az eredeti számla ellenében áll módunkban megtenni!
A Visszaküldési űrlapot lásd a ,,INFÓ,, menüpont alatt, vagy a számla hátoldalán! A TERMÉK ÁRÁT CSAK MAGYARORSZÁGI BANKSZÁMLASZÁMRA VAN MÓDUNK VISSZAUTALNI!
A terméket reklamálni szeretném, ilyenkor mi a teendő?
A vásárló köteles a reklamációt haladéktalanul közölni e-mailben a bluenaturewebshop@gmail.com címre.
Mi a szavatosság/garancia?
A szavatossággal az eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejlett hibája, amely csak későbbi fog kiderülni. A vevőnek érdemes alaposan megvizsgálni, ellenőrizni a terméket, mert amennyiben a vásárlás időpontjában ismerte a vagy ismernie kellett hibát, vagy a hiba a vevő által adott anyag hibájára vezethető vissza, akkor szavatossági igénnyel nem léphet fel. Végül szeretnénk feloldani egy nagy tévedést: a garancia fogalma jogilag nem létezik. Garancia alatt a köznyelvben a jótállást szokás érteni.
Jótállás=Garancia
A garancia a gyártási hibából eredő károkra vonatkozik. Kérjük, mindig olvasd el figyelmesen a termékhez kapott használati útmutatót, illetve a címkén látható kezelési útmutatót.
Termékeinkbe bevarrva található. A terméket ezek figyelembevételével használd és ápold.
A garancia nem érvényes azokra az esetekre, amikor a termékben keletkezett hiba vagy kár nem a gyártásból, illetve a felhasznált anyagok hibájából származik; ilyenkor a termék javítása, esetleg cseréje a vásárló költségére történik.
Ezek a következők:
- szándékos rongálásból eredő kár
- termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kár
- elemi károkból eredő kár
választom ki a megfelelő méretet?
Minden termékünknél megtalálható egy mérettáblázat, ami szerint könnyen és egyszerűen kiválaszthatja az Önnek megfelelő méretet. Ajánljuk, hogy saját magát mérje le egy mérőszalaggal (körbe) és hasonlítsa össze a mérettáblázatban megtalálható centiméterekkel, így megkapja a pontos méretet.
Milyen az univerzális méret?
Az univerzális mérettel jelölt termékek rugalmas és elasztikus anyagból készültek, ami azt jelenti, hogy több konfekciós méretnek felel meg. A pontos méreteket megtalálja a mérettáblázatban.
Még több kérdése van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben ( bluenaturewebshop@gmail.com ), vagy a telefonszámunkon keresztül.
Kapcsolatfelvétel:: +3620 526 4545