Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

+INFO

+INFO

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Belföldi kiszállítási díj 19.990 Ft-ig 1290 Ft. 20.000 Ft-tól a kiszállítás ingyenes.

Külföldre: 4.990-5.990 Ft.

Milyen fizetésre van lehetőség?

Lehetséges fizetési módok belföldön, a feltüntetett árak bruttó árak.

a) Készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvét) GLS futárszolgálatnál bankkártyával is fizethetsz. Utánvételes fizetésnél plusz 290 Ft-ot számolunk fel.

b)  Átutalással (plusz 290 Ft.)

A megadott bankszámlára utald át a vásárlás végösszegét, a megrendeléstől számított 2 napon belül! (A kifizetés nem teljesítése esetén automatikusan törlődik a megrendelés!)

c) SimplPay és PayPal fizetésnél (nincs plusz költség)

PayPal fizetési mód választása esetén átirányítunk a PayPal fizetési felületére, ami 100%-ban biztonságos, mert adataid titkosítottak.

Magyarországon kívül is vállaltok kiszállítást?

Igen! Szlovákiába, Ausztriába, Romániába, Németországba, Csehországba

Mennyi a szállítási idő?

A kézbesítési idő 2-3 nap. Amint átadjuk a csomagot a GLS futárszolgálatnak, e-mailben értesítenek.

A termékkel nem vagyok megelégedve. Visszaküldhetem?

Természetesen, elég kitölteni a visszaküldési nyomtatványt. Kitöltve a termékkel együtt (eredeti csomagolásban/állapotban, papírcímkékkel) visszaküldi a Blue Nature 1064 Budapest, Podmaniczky u. 69-es  címre (utánvét nélkül). A nyomtatványba kérjük feltüntetni a visszaküldés okát. Amint a terméket megkapjuk e-mailben értesítünk!

Szeretném a terméket kicserélni/visszaküldeni, hogyan tehetem meg?

Nem kell a Postára menned, GLS futárszolgálattal tudunk cserecsomagot küldeni vagy a futárszolgálattal tudod visszaküldeni a terméket.

Ha nem jó a méret, nem tetszik a szín, vagy csak más terméket szeretnél helyette és a terméket cserélni szeretnéd, új rendelést kell leadnod az áruházunkban.

Ebben az esetben újra ki kell fizetni az új, megfelelő terméket a választott fizetési módban, ezt követően pedig válaszd a szállítási módoknál a cserecsomagot kérek opciót.

A visszaküldött termék/ek árát az általad megadott bankszámlaszámra, banki átutalással juttatjuk vissza.

A GLS Futárnak, amikor szállítja a csereterméket, csak a becsomagolt ruhákat kell átadni, címzés nélkül. A GLS futár viszi a matricát hozzá, amit a visszaküldésre váró, becsomagolt termékre fog ráragasztani. A visszaküldendő terméket eredeti állapotban és csomagolásban kérjük vissza, a kitöltött visszaküldési nyomtatvánnyal együtt!

Body és szájmaszk esetén higiéniai okokból nincs lehetőség a cserére/visszavételre!

A csomag kézhezvételétől számított 14 naptári belül postára adott hibátlan termékeket áll módunkban cserélni, illetve a vételárát visszautalni. Felhívjuk a figyelmedet, hogy a termék árának visszautalását, illetve a visszaküldött termék cseréjét kizárólag a nálunk vásárolt termék és az eredeti számla ellenében áll módunkban megtenni!

A Visszaküldési űrlapot lásd a ,,INFÓ,, menüpont alatt, vagy a számla hátoldalán!

A terméket reklamálni szeretném, ilyenkor mi a teendő?

A vásárló köteles a reklamációt haladéktalanul közölni e-mailben a bluenaturewebshop@gmail.com címre.

Mi a szavatosság/garancia?

A szavatossággal az eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejlett hibája, amely csak későbbi fog kiderülni. A vevőnek érdemes alaposan megvizsgálni, ellenőrizni a terméket, mert amennyiben a vásárlás időpontjában ismerte a vagy ismernie kellett hibát, vagy a hiba a vevő által adott anyag hibájára vezethető vissza, akkor szavatossági igénnyel nem léphet fel. Végül szeretnénk feloldani egy nagy tévedést: a garancia fogalma jogilag nem létezikGarancia alatt a köznyelvben a jótállást szokás érteni.

Jótállás=Garancia

A garancia a gyártási hibából eredő károkra vonatkozik. Kérjük, mindig olvasd el figyelmesen a termékhez kapott használati útmutatót, illetve a címkén látható kezelési útmutatót.

Termékeinkbe bevarrva található.  A terméket ezek figyelembevételével használd és ápold.

A garancia nem érvényes azokra az esetekre, amikor a termékben keletkezett hiba vagy kár nem a gyártásból, illetve a felhasznált anyagok hibájából származik; ilyenkor a termék javítása, esetleg cseréje a vásárló költségére történik. 

Ezek a következők:

- szándékos rongálásból eredő kár 
- termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kár 
- elemi károkból eredő kár

választom ki a megfelelő méretet?

Minden termékünknél megtalálható egy mérettáblázat, ami szerint könnyen és egyszerűen kiválaszthatod a megfelelő méretet. Ajánljuk, hogy saját magad mérd le egy mérőszalaggal (körbe) és hasonlítsd össze a mérettáblázatban megtalálható centiméterekkel, így megkapd a pontos méretet.

Milyen az univerzális (UNI) méret?
Az univerzális (UNI) mérettel jelölt termékek rugalmas és elasztikus anyagból készültek, ami azt jelenti, hogy több konfekciós méretnek felel meg. A pontos méreteket megtalálja a mérettáblázatban.

Még több kérdésed van?

Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben ( bluenaturewebshop@gmail.com ), vagy a telefonszámunkon keresztül.

Kapcsolatfelvétel:: +3620 526 4545

Keresés