+INFO
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Magyarország bármely területére:
- MPL házhoz szállítás: 1.990 Ft + 690 Ft utánvétes kezelési költség
- GLS házhoz szállítás: 1.990 Ft + 690 Ft utánvétes kezelési költség
- MPL csomagautomatába: 1.590 Ft
- GLS csomagautomatába: 1.990Ft.
- MPL postapontra: 1.990 Ft.
- MPL postánmaradóra: 1.990 Ft
- Gls cserecsomag rendelés csak belföldön belül: 1.990 Ft.
- Magyarországon belül 35.000 Ft feletti vásárlásnál ingyenes a kiszállítás!
Ingyenes kiszállítási akció csak Magyarországon belülre érvényes!
Amennyiben a szállítás a termék/termékek értéke miatt térítésmentes, ugyanakkor a Vevő csak a termékek egy részét küldi vissza, és emiatt a szállítás már nem lesz térítésmentes, akkor az Eladó a szállítási többletköltséget a visszautalandó díjból jogosult levonni!
Milyen fizetésre van lehetőség?
Lehetséges fizetési módok belföldön, a feltüntetett árak bruttó árak.
Készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvét) GLS futárszolgálatnál bankkártyával is fizethetsz. Utánvételes fizetésnél plusz 590 Ft-ot számolunk fel.
Az utánvételes fizetésnél plusz díjat számolnak fel a futárcégek, mivel a beszedett összeget tovább kell utalják nekünk, aminek plusz banki költsége van.
A) SimplPay fizetési mód (nincs plusz költség)
B) PayPal fizetési mód (nincs plusz költség)
Magyarországon kívül is vállaltok kiszállítást?
Igen!
Ausztriába, Romániába, Szlovákiába szállítási díj:
49.990 Ft-ig 9.990 Ft
50.000 Ft-tól 5.990 Ft
Mennyi a szállítási idő?
A kézbesítési idő 1-5 nap. Amint átadtuk a csomagot a GLS vagy az MPL futárszolgálatnak, e-mailben értesítünk.
A termékkel nem vagyok megelégedve. Visszaküldhetem?
Természetesen igen, elég kitölteni a visszaküldési nyomtatványt. Kitöltve a termékkel együtt (eredeti állapotban, papírcímkékkel) visszaküldi a Blue Nature 1064 Budapest, Podmaniczky u. 69-es címre (utánvét nélkül). Amint a terméket megkapjuk e-mailben értesítünk!
Szeretném a terméket kicserélni/visszaküldeni, hogyan tehetem meg?
Nem kell a Postára menned, GLS futárszolgálattal tudunk cserecsomagot küldeni vagy a futárszolgálattal tudod visszaküldeni a terméket.
Ha nem jó a méret, nem tetszik a szín, vagy csak más terméket szeretnél helyette és a terméket cserélni szeretnéd, új rendelést kell leadnod az áruházunkban.
Ebben az esetben újra ki kell fizetni az új, megfelelő terméket a választott fizetési módban, ezt követően pedig válaszd a szállítási módoknál a cserecsomagot kérek opciót.
A visszaküldött termék/ek árát az általad megadott bankszámlaszámra, banki átutalással juttatjuk vissza.
A GLS Futárnak, amikor szállítja a csereterméket, csak a becsomagolt ruhákat kell átadni, címzés nélkül. A GLS futár viszi a matricát hozzá, amit a visszaküldésre váró, becsomagolt termékre fog ráragasztani. A visszaküldendő terméket eredeti állapotban és csomagolásban kérjük vissza, a kitöltött visszaküldési nyomtatvánnyal együtt!
Body esetén higiéniai okokból nincs lehetőség a cserére/visszavételre!
A csomag kézhezvételétől számított 14 naptári belül postára adott hibátlan termékeket áll módunkban cserélni, illetve a vételárát visszautalni. Felhívjuk a figyelmedet, hogy a termék árának visszautalását, illetve a visszaküldött termék cseréjét kizárólag a nálunk vásárolt termék és az eredeti számla ellenében áll módunkban megtenni!
A visszaküldött termék nem lehet rúzsfoltos, használt, sérült, illatos, kimosott, alapozóval összekent. Az így visszaküldött terméke, termékek javítási és tisztítási költségét a vevőt terheli melyet a visszautalandó összegből vonunk le. Javítási, tisztítási költség 3000-5000 Ft.
Csomagpontra küldött visszárut, utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni! Postán maradó csomagért sem tudunk elmenni!
A Visszaküldési űrlapot lásd a ,,INFÓ,, menüpont alatt.
A terméket reklamálni szeretném, ilyenkor mi a teendő?
A vásárló köteles a reklamációt haladéktalanul közölni e-mailben a bluenaturewebshop@gmail.com címre.
Mi a szavatosság/garancia?
A szavatossággal az eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejlett hibája, amely csak későbbi fog kiderülni. A vevőnek érdemes alaposan megvizsgálni, ellenőrizni a terméket, mert amennyiben a vásárlás időpontjában ismerte a vagy ismernie kellett hibát, vagy a hiba a vevő által adott anyag hibájára vezethető vissza, akkor szavatossági igénnyel nem léphet fel. Végül szeretnénk feloldani egy nagy tévedést: a garancia fogalma jogilag nem létezik. Garancia alatt a köznyelvben a jótállást szokás érteni.
Jótállás=Garancia
A garancia a gyártási hibából eredő károkra vonatkozik. Kérjük, mindig olvasd el figyelmesen a termékhez kapott használati útmutatót, illetve a címkén látható kezelési útmutatót.
Termékeinkbe bevarrva található. A terméket ezek figyelembevételével használd és ápold.
A garancia nem érvényes azokra az esetekre, amikor a termékben keletkezett hiba vagy kár nem a gyártásból, illetve a felhasznált anyagok hibájából származik; ilyenkor a termék javítása, esetleg cseréje a vásárló költségére történik.
Ezek a következők:
- szándékos rongálásból eredő kár
- termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kár
- elemi károkból eredő kár
Hogyan választom ki a megfelelő méretet?
Minden termékünknél megtalálható egy mérettáblázat, ami szerint könnyen és egyszerűen kiválaszthatod a megfelelő méretet. Ajánljuk, hogy vásárlás elött saját magad mérd le egy mérőszalaggal (körbe) és hasonlítsd össze a mérettáblázatban megtalálható centiméterekkel, így megkapd a pontos méretet.
Milyen az univerzális (UNI) méret?
Az univerzális (UNI) mérettel jelölt termékek rugalmas és elasztikus anyagból készültek, ami azt jelenti, hogy több konfekciós méretnek felel meg. A pontos méreteket megtalálja a mérettáblázatban.
Még több kérdésed van?
Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben ( bluenaturewebshop@gmail.com ), vagy a telefonszámunkon keresztül.
Kapcsolatfelvétel:: +3620 526 4545