+INFO
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Belföldi kiszállítási díj 24.990 Ft-ig 1690 Ft. 25.000 Ft-tól a kiszállítás ingyenes.
Utánvét+490 Ft.
Külföldre: 4.990-5.990 Ft.
Milyen fizetésre van lehetőség?
Lehetséges fizetési módok belföldön, a feltüntetett árak bruttó árak.
Készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvét) GLS futárszolgálatnál bankkártyával is fizethetsz. Utánvételes fizetésnél plusz 490 Ft-ot számolunk fel.
A megadott bankszámlára utald át a vásárlás végösszegét, a megrendeléstől számított 2 napon belül! (A kifizetés nem teljesítése esetén automatikusan törlődik a megrendelés!)
c) SimplPay és PayPal fizetésnél (nincs plusz költség)
PayPal fizetési mód választása esetén átirányítunk a PayPal fizetési felületére, ami 100%-ban biztonságos, mert adataid titkosítottak.
Magyarországon kívül is vállaltok kiszállítást?
Igen! Szlovákiába, Ausztriába, Romániába, Németországba, Csehországba
Mennyi a szállítási idő?
A kézbesítési idő 2-3 nap. Amint átadjuk a csomagot a GLS futárszolgálatnak, e-mailben értesítenek.
A termékkel nem vagyok megelégedve. Visszaküldhetem?
Természetesen, elég kitölteni a visszaküldési nyomtatványt. Kitöltve a termékkel együtt (eredeti csomagolásban/állapotban, papírcímkékkel) visszaküldi a Blue Nature 1064 Budapest, Podmaniczky u. 69-es címre (utánvét nélkül). A nyomtatványba kérjük feltüntetni a visszaküldés okát. Amint a terméket megkapjuk e-mailben értesítünk!
Szeretném a terméket kicserélni/visszaküldeni, hogyan tehetem meg?
Nem kell a Postára menned, GLS futárszolgálattal tudunk cserecsomagot küldeni vagy a futárszolgálattal tudod visszaküldeni a terméket.
Ha nem jó a méret, nem tetszik a szín, vagy csak más terméket szeretnél helyette és a terméket cserélni szeretnéd, új rendelést kell leadnod az áruházunkban.
Ebben az esetben újra ki kell fizetni az új, megfelelő terméket a választott fizetési módban, ezt követően pedig válaszd a szállítási módoknál a cserecsomagot kérek opciót.
A visszaküldött termék/ek árát az általad megadott bankszámlaszámra, banki átutalással juttatjuk vissza.
A GLS Futárnak, amikor szállítja a csereterméket, csak a becsomagolt ruhákat kell átadni, címzés nélkül. A GLS futár viszi a matricát hozzá, amit a visszaküldésre váró, becsomagolt termékre fog ráragasztani. A visszaküldendő terméket eredeti állapotban és csomagolásban kérjük vissza, a kitöltött visszaküldési nyomtatvánnyal együtt!
Body és szájmaszk esetén higiéniai okokból nincs lehetőség a cserére/visszavételre!
A csomag kézhezvételétől számított 14 naptári belül postára adott hibátlan termékeket áll módunkban cserélni, illetve a vételárát visszautalni. Felhívjuk a figyelmedet, hogy a termék árának visszautalását, illetve a visszaküldött termék cseréjét kizárólag a nálunk vásárolt termék és az eredeti számla ellenében áll módunkban megtenni!
A Visszaküldési űrlapot lásd a ,,INFÓ,, menüpont alatt, vagy a számla hátoldalán!
A terméket reklamálni szeretném, ilyenkor mi a teendő?
A vásárló köteles a reklamációt haladéktalanul közölni e-mailben a bluenaturewebshop@gmail.com címre.
Mi a szavatosság/garancia?
A szavatossággal az eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejlett hibája, amely csak későbbi fog kiderülni. A vevőnek érdemes alaposan megvizsgálni, ellenőrizni a terméket, mert amennyiben a vásárlás időpontjában ismerte a vagy ismernie kellett hibát, vagy a hiba a vevő által adott anyag hibájára vezethető vissza, akkor szavatossági igénnyel nem léphet fel. Végül szeretnénk feloldani egy nagy tévedést: a garancia fogalma jogilag nem létezik. Garancia alatt a köznyelvben a jótállást szokás érteni.
Jótállás=Garancia
A garancia a gyártási hibából eredő károkra vonatkozik. Kérjük, mindig olvasd el figyelmesen a termékhez kapott használati útmutatót, illetve a címkén látható kezelési útmutatót.
Termékeinkbe bevarrva található. A terméket ezek figyelembevételével használd és ápold.
A garancia nem érvényes azokra az esetekre, amikor a termékben keletkezett hiba vagy kár nem a gyártásból, illetve a felhasznált anyagok hibájából származik; ilyenkor a termék javítása, esetleg cseréje a vásárló költségére történik.
Ezek a következők:
- szándékos rongálásból eredő kár
- termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kár
- elemi károkból eredő kár
választom ki a megfelelő méretet?
Minden termékünknél megtalálható egy mérettáblázat, ami szerint könnyen és egyszerűen kiválaszthatod a megfelelő méretet. Ajánljuk, hogy saját magad mérd le egy mérőszalaggal (körbe) és hasonlítsd össze a mérettáblázatban megtalálható centiméterekkel, így megkapd a pontos méretet.
Milyen az univerzális (UNI) méret?
Az univerzális (UNI) mérettel jelölt termékek rugalmas és elasztikus anyagból készültek, ami azt jelenti, hogy több konfekciós méretnek felel meg. A pontos méreteket megtalálja a mérettáblázatban.
Még több kérdésed van?
Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben ( bluenaturewebshop@gmail.com ), vagy a telefonszámunkon keresztül.
Kapcsolatfelvétel:: +3620 526 4545