Termékek Menü

+ Infó

Gyakran ismételt kérdések

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítási díj 990 Ft. 25.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes!

Milyen fizetésre van lehetőség?

Webshopunkban utánvétes fizetésre van lehetőség.

Magyarországon kívül is vállalnak kiszállítást?

Egyelőre nem !

Mennyi a szállítási idő?

A kézbesítési idő 2-3 nap. Amint átadjuk a csomagot a GLS futárszolgálatnak, e-mailben értesítik Önt.

A termékkel nem vagyok megelégedve. Visszaküldhetem?

Természetesen, elég kitölteni a visszaküldési nyomtatványt. Kitöltve a termékkel együtt (eredeti csomagolásban/állapotban, papírcímkékkel) visszaküldi a Blue Nature 1064 Budapest, Podmaniczky u. 69-es  címre (utánvét nélkül). A nyomtatványba kérjük feltüntetni a visszaküldés okát. Amint a terméket átveszi a reklamációs osztály, e-mailben értesítik Önt.

Szeretném a terméket kicserélni/visszaküldeni, hogyan tehetem meg?

A csere csak akkor lehetséges, ha a kért termék raktáron van (a kért színben és méretben). A kiválasztott terméket elküldjük Önnek. Ha a pénzvisszatérítést válassza, akkor a megadott számlára utaljuk a visszáru értékét. A csere és a pénzvisszatérítési folyamat 14 napot vesz igénybe.

A csomag kézhezvételétől számított 14 naptári belül postára adott hibátlan termékeket áll módunkban cserélni, illetve a vételárát visszautalni. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a termék árának visszautalását, illetve a visszaküldött termék cseréjét kizárólag a nálunk vásárolt termék és az eredeti számla ellenében áll módunkban megtenni!

A Visszaküldési űrlapot lásd a ,,INFÓ,, menüpont alatt, vagy a számla hátoldalán!  
 

A terméket reklamálni szeretném, ilyenkor mi a teendő?

A vásárló köteles a reklamációt haladéktalanul közölni e-mailben a bluenaturewebshop@gmail.com címre.

Mi a szavatosság/garancia?

A szavatossággal az eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejlett hibája, amely csak későbbi fog kiderülni. A vevőnek érdemes alaposan megvizsgálni, ellenőrizni a terméket, mert amennyiben a vásárlás időpontjában ismerte a vagy ismernie kellett hibát, vagy a hiba a vevő által adott anyag hibájára vezethető vissza, akkor szavatossági igénnyel nem léphet fel. Végül szeretnénk feloldani egy nagy tévedést: a garancia fogalma jogilag nem létezik. Garancia alatt a köznyelvben a jótállást szokás érteni.

Jótállás=Garancia

A garancia a gyártási hibából eredő károkra vonatkozik. Kérjük, mindig olvasd el figyelmesen a termékhez kapott használati útmutatót, illetve a címkén látható kezelési útmutatót.

Termékeinkbe bevarrva található.  A terméket ezek figyelembevételével használd és ápold.

A garancia nem érvényes azokra az esetekre, amikor a termékben keletkezett hiba vagy kár nem a gyártásból, illetve a felhasznált anyagok hibájából származik; ilyenkor a termék javítása, esetleg cseréje a vásárló költségére történik. 

Ezek a következők:

- szándékos rongálásból eredő kár 
- termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kár 
- elemi károkból eredő kár

választom ki a megfelelő méretet?

Minden termékünknél megtalálható egy mérettáblázat, ami szerint könnyen és egyszerűen kiválaszthatja az Önnek megfelelő méretet. Ajánljuk, hogy saját magát mérje le egy mérőszalaggal (körbe) és hasonlítsa össze a mérettáblázatban megtalálható centiméterekkel, így megkapja a pontos méretet.

Milyen az univerzális (UNI) méret?
Az univerzális (UNI) mérettel jelölt termékek rugalmas és elasztikus anyagból készültek, ami azt jelenti, hogy több konfekciós méretnek felel meg. A pontos méreteket megtalálja a mérettáblázatban.

Még több kérdése van?

Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben (bluenaturewebshop@gmail.com), vagy a telefonszámunkon keresztül.

Kapcsolatfelvétel:: +3620 526 4545

Fizetés és szállítás
  • Utánvétes kiszállítás készpénzzel
    (futárnál bankkártyás fizetési lehetőség)
  • Banki előre utalással
  • GLS-futárszolgálat
  • GLS csomagpontok
  • (990 Ft.) max. 3 nap
  • 25.000 Ft feletti vásárlásnál ingyenes!