Gyakran ismételt kérdések
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Belföldi kiszállítási díj bruttó 24.990 Ft-ig 1690 Ft. 25.000 Ft-tól a kiszállítás ingyenes.
Milyen fizetésre van lehetőség?
Webshopunkban utánvétes, és bankkártyás (SimplePay, PayPal) fizetésre van lehetőség. Utánvét esetén a küldemény kézhez vételekor kell a vételárat megfizetni készpénzben vagy bankkártyával a GLS futárnál. Utánvétes fizetésnél plusz 490 Ft-ot számolunk fel.
MAGYARORSZÁGON KÍVÜL IS VÁLLALNAK KISZÁLLÍTÁST?
Igen, Ausztria, Románia, Szlovákia, Németország, Csehország, Szlovénia
A kiszállítási díj 4.990-5.990 Ft-ig, 1-4 nap
Mennyi a szállítási idő?
A kézbesítési idő (belföldi) 1-3 nap. Amint átadjuk a csomagot a GLS futárszolgálatnak, e-mailben értesítünk.
SZERETNÉM A TERMÉKET KICSERÉLNI, VISSZAKÜLDENI, HOGYAN TEHETEM MEG?
Az elállási jog ill. csere gyakorlásával az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vevőt terhelik.
A visszaküldött termék nem lehet rúzsfoltos, használt, sérült, illatos, kimosott, alapozóval összekent. Az így visszaküldött terméke, termékek javítási és tisztítási költségét a vevőt terheli melyet a visszautalandó összegből vonunk le. Javítási, tisztítási költség 3000-5000 Ft.
Nem kell a Postára menned, GLS futárszolgálattal tudunk cserecsomagot küldeni vagy a futárszolgálattal tudod visszaküldeni a terméket. Amennyiben a terméket cserélni szeretnéd, új rendelést kell leadnod az áruházunkban. Ebben az esetben újra ki kell fizetni az új, megfelelő terméket a választott fizetési módban.
Ezt követően válaszd a szállítási módoknál a cserecsomagot kérek opciót. A visszaküldött termék/ek árát az általad megadott bankszámlaszámra, banki átutalással juttatjuk vissza. A GLS Futárnak, amikor kiszállítja a csereterméket, csak a becsomagolt ruhákat kell átadni, címzés nélkül. A GLS futár viszi a matricát hozzá, amit a visszaküldésre váró, becsomagolt termékre fog ráragasztani. A visszaküldendő terméket eredeti állapotban és csomagolásban kérjük vissza, a kitöltött visszaküldési nyomtatvánnyal együtt.
Amennyiben kuponkóddal vásárolt terméket cserélsz, kérlek a rendelés összegzésnél a megjegyzésben jelezd felénk, hogy a cseretermékre érvényesíteni tudjuk a kedvezményt!
Body és szájmaszk esetén higiéniai okokból nincs lehetőség a cserére/visszavételre.
A csomag kézhezvételétől számított 14 naptári belül postára adott hibátlan termékeket áll módunkban cserélni, illetve a vételárát visszautalni. Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a termék árának visszautalását, illetve a visszaküldött termék cseréjét kizárólag a nálunk vásárolt terméket van módunkban megtenni!
A Visszaküldési űrlapot megtalálod a INFÓ menüpont alatt.
Több futárszolgálat közül is válogathatsz: Itt
A terméket reklamálni szeretném, ilyenkor mi a teendő?
A vásárló köteles a reklamációt haladéktalanul közölni e-mailben a bluenaturewebshop@gmail.com címre.
Mi a szavatosság/garancia?
A szavatossággal az eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejlett hibája, amely csak későbbi fog kiderülni. A vevőnek érdemes alaposan megvizsgálni, ellenőrizni a terméket, mert amennyiben a vásárlás időpontjában ismerte a vagy ismernie kellett hibát, vagy a hiba a vevő által adott anyag hibájára vezethető vissza, akkor szavatossági igénnyel nem léphet fel. Végül szeretnénk feloldani egy nagy tévedést: a garancia fogalma jogilag nem létezik. Garancia alatt a köznyelvben a jótállást szokás érteni.
Jótállás=Garancia
A garancia a gyártási hibából eredő károkra vonatkozik. Kérjük, mindig olvasd el figyelmesen a termékhez kapott használati útmutatót, illetve a címkén látható kezelési útmutatót. Ez termékeinkbe bevarrva található. A terméket ezek figyelembevételével használd és ápold.
A garancia nem érvényes azokra az esetekre, amikor a termékben keletkezett hiba vagy kár nem a gyártásból, illetve a felhasznált anyagok hibájából származik; ilyenkor a termék javítása, esetleg cseréje a vásárló költségére történik.
Ezek a következők:
- szándékos rongálásból eredő kár
- termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kár
- elemi károkból eredő kár
Hogyan választom ki a megfelelő méretet?
Minden termékünknél megtalálható egy mérettáblázat, ami szerint könnyen és egyszerűen kiválaszthatod az megfelelő méretet. Ajánljuk, hogy saját magad mérd le egy mérőszalaggal (körbe) és hasonlítsd össze a mérettáblázatban megtalálható centiméterekkel, így megkapod a pontos méretet.
Milyen az univerzális méret?
Az S-M méret rugalmas és elasztikus anyagból készültek, ami azt jelenti, hogy több konfekciós méretnek felel meg. A pontos méreteket megtalálod a mérettáblázatban.
Még több kérdésed van?
Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben (bluenaturewebshop@gmail.com) vagy telefonon: +3620 526 4545